ҶАВОНОН ВА ИЛМ ДАР МЕҲВАРИ ПАЁМ


 

Илму маърифат аз бузургтарин нишона ва сифати иктисобии одамист, ки мақому манзалати ӯро баланд ва номашро шуҳраи офоқ мегардонад, ҳамзамон, зиндагии созгору пурарзишеро барояш ба армуғон меорад. Миллати куҳанбунёди тоҷик дар таърих маҳз бо илмдӯстиву эҷодкорӣ ва ихтирооти беназири худ ва бо фарзандони фарзонаи илмдӯсту донишманди худ мондагору шуҳратёр будааст. Таърихи миллат маҳз бо Ибни Синову Берунӣ, Форобиву Закариёи Розӣ, Муҳаммади Хоразмӣ, Аҳмади Донишу Садриддин Айнӣ, Бобоҷон Ғафуров ва амсоли онҳо дурахшон гаштааст ва дастовардҳои илмии онҳо натанҳо дар маҳдудаи як миллат, балки умумбашариву ҷовидонианд.

Подробнее...

ПАЁМИ ПЕШВОИ МИЛЛАТ ЧУН ҲУҶҶАТИ РУШДБАХШАНДАИ СОҲАИ САЙЁҲӢ ДАР ТОҶИКИСТОН


 

Дар Паёми Асосгузори сулҳу Ваҳдати миллӣ, Пешвои миллат, Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон, Пешвои миллат, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон соҳаи сайёҳӣ махсус баррасӣ гардид.  Аз ҷониби Пешвои миллат таъкид гардид, ки «Ҳукумати Ҷумҳурии Тоҷикистон ба соҳаи сайёҳӣ диққати ҳамаҷониба дода, барои рушди минбаъдаи он заминаҳои заруриро фароҳам меорад. Дар доираи барномаҳои қабулшудаи давлатӣ рушди соҳа бо ҷорӣ намудани низоми раводиди электронӣ барои сайёҳони хориҷӣ, таъсис додани минтақаҳои сайёҳӣ ва муҳайё намудани инфрасохтори зарурӣ таъмин гардида истодааст».

Подробнее...

ВОҚЕИЯТ ДАР ПАЁМ


 

Ҳар сол таваҷҷуҳи мардуми Тоҷикистон ба Паёми Асосгузори сулҳу Ваҳдати миллӣ, Пешвои миллат, Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон, муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон ба маротиб меафзояд.  Дар Паёми имсола таҳлили дақиқи вазъи сиёсии даҳсолаи охири асри ХХ,   дастовардҳо ва камбудиҳои  иқтисодӣ, таҳлили ҳамаҷонибаи авзо ва самтҳои сиёсати дохилӣ ва  берунаи Тоҷикистон, ҳадафҳои стратегӣ, омилҳои монеъпазир дар рушди давлати ҷавони соҳибистиқлол мавриди баррасӣ қарор  гирифт.

Подробнее...

НАҚШИ ТАРБИЯВИИ ВАО ДАР ҲАЁТИ ҶАВОНОН (Дар партави Паём)


 

Дар радифи чор вазифаи муҳимми журналистика тарбияи маънавию идеологии васоити ахбори оммавӣ аз муҳимтарин рукнҳо ба шумор меравад. Маърифатманд гардонидани ҷомеа, таълиму омӯзиш, тарбияи ҳамаҷонибаи судманд чун як рисолат ҳеҷ гоҳ аз дӯши ҳама шаклҳои васоити ахбор дур нагаштааст ва нахоҳад гашт. Ин андешаро ба он ваҷҳ иброз медорем, ки имрӯз аксаран гумон доранд, ки танҳо вазифаи иттилоотии шаклҳои васоити ахбор чун омили муҳимму ягона боқӣ мондаасту дигар вазифаҳо дар канор мебошанд. Як нуқта ҳеҷ гоҳ бояд фаромӯш

Подробнее...